30 Kasım 2010 Salı

HaftaSonuEğlencesi

Merhabalaaar! :) Vize yoğunluğundan ötürü bu sıralar pek yazamıyorum ama Cuma Gecesi'ni yazmak icin cıldırıyordum resmen haha ve evet..
E ile B'ye gittik. Annesi E ile benim S'de kalacağımızı biliyordu. Ben de K'de kalacaktım eve göre bakarsak eğer :) Neyse B'ye gittik ortam los, derin müzikler, duman altı bir oda, uykulu yüzler.. Aklıma Candy Film geldi.. Bu arada izlemenizi tavsiye ederim cok güzel bir yapıt gercekten. B ve bir arkadası E ve ben oturduk baya bir konustuk falan filan sonra B uyudu ben uyudum arkadası uyudu E'de kafasına göre takılıyordu ortam öyle bir ortamdı ki köpek bile uyudu o derece.. Siz bile dayanamazdınız, gercekten!
Saatler 21.30'u gösterirken gideceğimiz club'a akmaya karar verdik. Taksimde bir club. Cıktık evden minibüs dolmus yolculuğu derkeeeen.. E'nin annesi dolmus esnasında bizi aradı tabi ki tepkimiz kocamman bir HASSİKTİR! oldu :) Dolmusta telefona baktı tabi anlasıldı falan derken basımız belaya girdi Taksim'e kadar gelmisiz olaylar karıstı! Hayır Kadıköyde iken olsaydı yine yakındı da teeee Taksim'deyiz olacak is değil.. Öyle böyle B'nin annesi falan filan derkeeen olay halloldu ama ettiğim duaları unutamam hatim indirdim o sırada.. E'nin annesinin gözünden düsmem de yanıma kaldı :)
Gittik club'a kapılar acılmamıstı. Bekledik.. Kapıda 3 adet cocuk vardı bir sey sordular falan filan derken yanımıza geldiler beraberce kardes kardes beklemeye basladık ki kapı acıldı ve biz icerdeyiz..
Ortalama 2 tane önceden icmistik.. E ile dayanamayıp hemen 1 tequila shot attık ve biralarımızı da kapıp basladık. Sonra E'nin arkadası geldi (cocuğu cok cok sevdim nedenini anlayacaksınız)
Cocuk bize paso bir sey ısmarladı vodka, tequila, bira sağolsun sayesinde kafam trilyooooon safasına ulastı. E piyasada yok, B de yok.. Bende kendi basıma takılıyordum ki blogtaki ilk yazıları yazmama neden olan gerizekalı'ya mesaj attım Geeeeeeeeeeeeeeeeel! diye.. Sonra unuttum. Kafam trilyon demistim. E'yi buldum falan bana seninki geldi! dedi! Ben kaldım, tabir-i caiz ise Kal Geldi o an bana ciddi ciddi.. Bir baktım orada duruyor arkadaslarıyla.. Diyalog;
Ben: Ben seni nerden tanıyoruuuum?! O.o
O: Facebooktaaaan
*icimden siktir oc diyorum..
Ben: Hayııııır tanıdıııım! dedikten sonra ne alakayla gidip E'ye O burda o burda! diye heyecana bağlıyorum. Hayır sadece sarhostum! haha! :))
Geri geldiğimde (kod adı Malanio olsun) Malanio yoktu! Arkadasına atarlı atarlı Malanio nerdeeeee?! dedim meğersem wc'ye gitmis canı cıkasıca.. Gittim wc'ye abi kafaya koymusum konusacağım! Cıktı ve..
Ben: Konusacağız!
O: Evet?
Ben: Niye hic aramadın?! (o sırada ne desem diye düsünüyordum o sıra ağzımdan bu cıkıverdi..)
O: BE'deydim.. (memleketi)
Ben: Heeeep mi?
O: Eveeet 
Ve kocaman bir Siktir Laaaan! Hah hah ha!
O: Neyse benim arkadaslarımın yanına gitmem gerekiyor..
Ben: (ellerim boynundaydı %90 öyle bir sürtüklük var.. istemeye istemeye sansımı zorlarım aga) Dur dur! Gitme ben giderim.. dedim ve önümden giderkendeee sunu dedim kulağına doğru.. A*ına K*dummun C*cuğuuuuuuuu! hahhahaa :)) Sonra mekandan gitti.. Cıktım dısarı bağrıyorum Malanio Malanio diye mal yok ortada sonra ümidi kestim ve mesag dösedim yine.. İceriğini bosverin ben bile utanıyorum aklıma gelince klasik Seviyorum Uleeeeeeeeeeyn ayakları hihihi :)
Sonra vur patlasın cal oynasın icimdeki tüm kaltakca hareketleri dansa döktüm millete döktüm artık n'aptım n'ettim hatırlamıyorum tam ama bilemiyorum yani..
Derken dayanamadım cıktım dısarı merdivenlere.. Cıkısım da süperdi milletin üzerine düstüm artık yürüyemeyecek haldeyim ve bunun da farkındayım. Merdivene oturduk B'yi gördüm yanımda bir tane cocuk bıraktı.. Cocuk bana hayat hikayesini anlattı resmen ya ben orda trilyon olmusum kendimi hatırlamıyorum o bana ne anlatıyor ki cocuğun tipi görsem sittin sene hatırlamam abi o derece. Üniversite okumamıs ailesini karsısına almıs dövmeci olmus. İyi bok yedin! (hayallerinin pesinden gitmis gerci helal!) Artık dayanamayıp E'ye mesaj attım cantamı al cıkalım diye cünkü ölüyordum o sırada.. Tamam dedi bir baktım gelmis taksiye bindik ama nereye gidiyoruz falan bir fikrim yok. Striptiz edasıyla dansederken fotoğraflarımı ceken fotoğrafcının evine gittik. Gerisi kabus gibiydi onlar özele giriyor haha! :))
Ama hayatımda duymadığım kadar adımı duydum o gece.. Herkes Depardiéu diyip duruyordu tanıyan, tanımayan özellikle o cocuk pes dedim yani, pes!
Neyse öyle böyle söyle derken süper bir gece gecirdim.. Tabi ertesi gün tam anlamıyla Zombie! gibiydim ama olsun.. Pisman değilim, yine olsa yine yaparım.. Ki düsünmüyor değilim haha!
xoxo

10 yorum:

  1. Paparazzilerin çektikleri fotoğrafların altına ne yazdıkları çok da umrumda değil. Neyi önemsiyorum biliyor musunuz? Fotoğrafta beni doğru açıdan çekip çekmediklerini...
    victoria beckham..

    YanıtlaSil
  2. ah ertesi beni görmen gerekirdi kendimden nefret ettim haha :)

    evet machine ve evet v.beckham :)

    YanıtlaSil
  3. neden? nefret edicek bişey yok..
    açılışından geçen yıla kadar bende orda takılıyordum sürekli..herkesi tanırım, maalesef bende tanınırım.. :P izdivaya çekildim biraz..
    güzeldir machine günleri.. özellikle kapı önü muhabbetleri.. :)

    YanıtlaSil
  4. ahaha kapı önüne cıktığımda maalesef kendimi dahi hatırlamıyordum :) + seni cidden merak ettim yahu :)

    YanıtlaSil
  5. bende e ile b ye gittik falan gibi cümleler kuran dedikoducu çocuuu pek merak ettim ne yalan söliiim..

    YanıtlaSil
  6. ah msg da atamıyorum ki sana

    YanıtlaSil