4 Kasım 2010 Perşembe

gercekten uzun zamandan sonra..

hani derler ya "zaman herseyin ilacıdır" diye.. kocaman bir yalandan baska bisey değil!
zaman dediğimiz o kahrolası kavram ilac değil yarama tuz oluyor adeta
sana karsı olan her bir duygumu kat kat arttırıyor, engel olamıyorum buna
engel olamıyorum ya daha da beter oluyor hersey tamamen
günden güne nefretim artıyor sana buna seviniyorum
ama özlemim de artıyor, sevgim de artıyor ve icimde yasattığım sen de günden güne büyüyorsun
ee sevgilim 3 yanlısın 1 doğruyu götürdüğü bir dünyada yasıyoruz.. nefretim tuzla buz oluyor
yapamıyor değilim! yapıyorum sensiz gayet yasıyorum.. sonucta gecirdiğim 18 yılda sen yoktun..
hic olmamanı da ayrı bir dilerdim
nerde kalmıstık heh yasıyorum sensiz gayet.. gülüp eğleniyorum
hani sen yoksun hayat bana zindan değil
ben sadece sensizliğe alısamıyorum!
teorik olarak baktığımda ise aslında hic olmadığını farkediyorum
hayatımda cıkartıp atamayacağım bir yerin yok
sadece 6 saatlik bir yere sahipsin
ah o 6 saat bana bir ömürdü ama..
kendi icimde celiskiye düsüyorum tezatlık yasıyorum sacmalıyorum biliyorum sana kızıyorum lanet okuyorum nefret ediyorum kin güdüyorum beddua ediyorum
ben seni cok özlüyorum! o kokun.. ses tonun.. bakısların.. mimiklerin.. öpüsün..
allahın belası hala seni seviyorum iste!
hala gözlerim seni arıyor heryerde!
hala icleniyorum sarkı sözlerinde!
hala, hala bakıyorum fotoğraflarına binlerce kez..
bakıyorum.. bakıyorum..
ve diyorum, lanet olsun sana! lanet olsun! lanet olsun ki senin gibi birini özlüyorum ve hala cok seviyorum..
rüyamda seni görüyorum, günüm bir neseli geciyor ki sorma..
artık seninle mutlu olmayı gectim.. rüyalarınla mutlu oluyorum
uyanınca büyük bir sensizliğin icine düsüyor, yatağımın kenarına oturup ağlıyorum
sen bilme, görme, hissetme sakın! ben seni kendi icimde yetistiriyorum..
ve bendeki sen, bırakıp gidecek kadar serefsiz olmayacak sana söz veriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder