14 Kasım 2010 Pazar

Hello! My name is "Sürtük" Hah hah ha!

İki, üc "depresif" Depardiéu'dan sonra tamamen kendime gelmis bulunmaktayım :)
Merhaba sevgili günlükcüğüm,
Sabah (sabah dediğimde 11.15 safaları) saatlerinde pek action yoktu. Kalktım tam bir orman kackını gibi hissediyordum. Lavaboda aynaya bakınca gercekten öyle olduğumun kanısına vardım.. Neyse hazırlandım falan filan sevgili Dody'me gittim (büyükanneciğim) sevgili Mimy de ordaydı (anneciğim) kahvaltı falan ettim iste klasik. Sonra gectim tv karsısına Disney Channel kanalını izlemeye basladım (karsısından alabilene ask olsun yani o derece vahim..) derken OMG'dan bir mesaj geliverdi ayı zaten küt küt yazıyor mesajları duygusuz, bencil, pislik! "Nerdesin?"
Eb.. neyse "Evdeyim" falan filan derken, yanına gidiyordum E'nin de dersane cıkısına denk geldi onu aldım OMG'ların yanına gittik. Gide gide kerane gibi bir cafeye gitmisler ya.
Gercekten kerane gibi bakın anlatiyim.
4 katlı bir cafe. Giriste kasa falan var. Assağısında disco tarzı bir sey (disco mu? disco? hasss..) girisin üstündeki kat normal cekyatlar (evet cekyatlar) var oturuyorsun tv var müzik var. En üst katta ranzalar var, saati 10 telaya kiralanabiliyor. Anladınız yani aha aha aha :))
Gelen insanlar evvela disco (disco dedikce disco anlayısıma sokasım geliyor) 'da dans esnasında gencler tanısıyor, sonrasında orta kata gidip bira falan iciyorlar hatun kıvama gelince abi, en üste cıkarıp sevisiyorlar. Olay bu, durum bu.
Kerane demekle haklıymısım değil mi? :)
Neyse oraya gittik. Film alıp dvd'ye takmıslar izliyorlardı neyse izledik bizde falan oturduk klasik cafe ortamı.. Cok sıkıcı!
Cıktık biraz dolandık. Heh Alejandro'ya kedi maması alıyorduk.. E kedi mamasını tattı!
Evet tattı! Tanrım kusma sebebi. Ay yarabbim hatırladıkca fena oluyorum yahu! Kokusu zaten kadavra tavuk gibi tadı? Öööögh! Tamam kes.
Eve geldim cart curt. Biri vardı "Ah Tanrım n'aptın bunu özene bezene mi yarattın? Torpil mi gectin? Cok mu uğrastın? Melek mi bu?" vs vs dencek biri. Hic değilse benim icin.. Fakat sadece fotoğraflarıyla ask yasıyordum. Dün gece bir konusma hazırlamıstım yatakta. (fanteziye bakar mısınız?) eve gelip nete girince aklıma geldi. Ve Bulut'a o konusmayı mesaj olarak yolladım tesekkürler Facebook ah sen de olmasaydın bu millet Elizabeth'e mahkum kalacaktı hahhhahha :))
Tabii ben heyecan icerisinde mesajı beklerken.. Yemek falan girdi araya unuttum -.-
Bir baktım mesaj, bir daha baktım Bulut'dan koccaamaaaaaan bir
Oh my Gosh! Tanrım beni seviyorsun! dedim.
İste o zaman minik bir kedi yavrusu gibi hissettim kendimi.
Masum, kücücük, tertemiz, mutlu, mes'ud olarak
Bu terimlerin arkasına "Sürtük" koymayı da unuttum o ara. Ama yok yok koymadan da iyi :)
Ben Minik Bir Kedi Yavrusu'yum OKADAR.
Ve konusmaya basladık. Öyle iste.
Ayriyetten TTNET'in Allah bin belasını versin yani! Dakkada bir "Türkiye geneli sorun" yahut "Genel bakım calısması" ne lan bu? Ota boka internet gidiyor, geliyor, yavaslıyor, hatta bazen gidip te gelmiyor..
Paramızla rezil oluyoruz yahu!
Bayram bir gecsin.. KabloTV internetine gececeğim.
Kapak olsun! Lanet olsun! Bööö!
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder