16 Kasım 2010 Salı

Fiesta!

Bugün niyeyse son ana kadar bekleyeyim dedim ne kastım var bende anlamıs değilim.
Ow yea Bulut'la hersey gayet iyi. Sevdim bu olayı. Hani telefona falan da aktık. Yine odamı topladığım bir gündü.. Mutlu olunca odamı topluyorum. Annem seviniyor.
Farkettim de insan her gün yahut her zaman kendine "mutlu" olabilecek bir neden bulabiliyor. Garip olan "mutluluk" sebepleri hep değisebiliyor.. Biz de buna ya "kader" ya da "hayat" diyoruz..
Bu sabah kalktım bir mutluyum tanrım kanat koymamıs fakat ben resmen ucuyordum. Öyle ki kahvaltıyı bile babamla ve mutlu bir sekilde ettim.. Düsünün.
Odamı toplamaya giristim sonra.. Tüüm gardrobu indirdim assağıya tekrardan düzelterek yerlestirdim baktım ki yorulmusum. K mesaj attı "Napıyon hacı?" ayağı ile haha. "Temizlik" deyince cocuk haklı olaraktan bir sok gecirdi neyse Kanka gel dısarı cıkak muhabbetinden sonraaaaa hazırlanıp soluğu iskelede aldım. Otobüs bekleyecektim aslında ama dedim simdi gelmez (zaten öyle bir durum vardır uyuz oluyorum. otobüs beklemezsin, dakkada bir gecer! bu taksi, dolmus, minibüs ne olursa gecerli bir durum!) bööyle durağın yanından yanından yürüyerek devam ediyordum bir yandan da arkama bakınıyorum hani gelirse atlar binerim diye.. Baktım ne gelen vaaar, ne de giden. Dedim Depardiéu zaten surası (kendimi kandırma cabalarım) tabana kuvvet oğlum. Ve yürüdüm.. Yolun yarısına geldim gelmedim bir baktım yanımdan son sürat otobüs gecti. Üzgünüm IETT'nin üvey babası olacağım bu gidisle :)
Derken vardım iskeleye vardım. Hayatında beni topu topu ikinci kez bekleyen K "Ooolom nerde kaldın laaan?!" deyince sinirlerim bozuldu! Ulan abartmıyorum her Allah'ın günü vallahi her gün 5 dakika falan da değil abartısız 15 20 dakika bekliyorum herifi gelmis bana 3 dakkanın hesabını yapıyor! Ona bir "hasssssiktir lan ordan!" bakısı yapınca' sustu zaten hahaha :))
Motor ve otobüs yolculuğumuzdan sonra kendimizi Ortaköy'de bulduk. Girdik bir cafeye boğaza karsı oh miss nargilemiz tavlamız rahattık. Midelerimiz haric! Baktık olmuyor Hadin Gızlar Okula edası ile Hadin Kanka Yimeğe dedik ve kumru yemeye gittik. Sonra pasa pasa döndük. Maksat neydi bunca seye? Eğlendik sanırım. Evet evet eğlendik.
Aksam yemeği de yiyemedim. Kumru diyip gecmeyin Ortaköy'de Golden Horn'da bir kumru yiyin vallahi kücük duruyor ama doydum. Hani ben ki tam ekmek tost yiyip doyamayan bir insandım onla doydum Adamlara helal beyler!
C geldi falan takıldık sonra bizden C'lere gectik orda da takıldık falan filan öyle bitti bu gün de..
Gel gelelim Bulut'cuğuma. Yerim onu.
10.000 smsi seviyorum ben aga ya. Eskiden de mesajlasırdım ben bu teeee sms olayları olmadan evvel ama hani her mesaja kontör ile (o zamanın deyimi ile) nasıl mesaj atıyordum anımsamıyorum gercekten.
Öyle iste Bulut hakkında anlatılcak pek bir sey yok.
Küt küt atıyor kalbim. Bitmedi gitti su harbim. Trallallaaa!
Yarın da bayram hani. Hatta saat itibariyle suan bayram oluyor.
İnek'cikleri kesecekler kıyamam onlara ama neyse dinen olması gerekiyor. Ama yine de ineklere kıyamıyorum ya. Millet ona tapıyor biz kesip pisirip mideye indiriyoruz heyhat dünyaya bak haha.

Hepinizin Kurban Bayramını Kutluyorum. Kücüklerimin gözlerinden, Büyüklerimin ellerinden öpüyorum..
hahhahha cok klişe biliyorum :)))
Yarın yoğun bir gün olacak, seziyorum. Depardiéu sil internet gecmisini! Kimse seni bilmesin!

Yandaki kare de günün "kare"si olsun bari. :))









xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder