25 Kasım 2010 Perşembe

Derin bir "nefes" aldım derken trafik nefesimi "pic" etti.

Baya oldu yazmayalı evet evet farkındayım. Ah iste su lanet vizeler yok mu onlar ocağıma incir ağacı dikiyorlar.. Mesela pazartesi gecesi Inkılap Tarihi sınavına gece 2 yahut 2.30'a dek calıstım! Tabii meyvesini de toplayacağım da sabah kalkarken cok sövdüm ayrı mesela haha :)
Inkılap'ın iyi gecmesinden sonraki vize Fizik! idi.. Hayatım boyunca en en en en nefret ettiğim derstir. Hatta ve hatta lise hayatımın ilk sınavı fiziktendi ve ben o sınavdan 05 puan yapmıstım haha simdi anımsayınca cok komik geliyor ama o 05'i duymak ve en düsük not ödülünü almak kadar kötü bir durum yasamamıstım yani. Öyle böyle 2. sınava falan düzelttim derken 2. sene yine caktım fizikten ve üstelik yıl sonu caktım ve tiksinc Ortalama Yükseltme Sınavı'na girdim.. 3. sınıfta da aynısı oldu ama sınav günü okula gittim ve listede adım yazmıyor diye giremedim! Hoca da cok iyi hatırlıyorum bana aynen sunu demisti.. "ben olsam girmezdim bosuna ortalamanı düsürme gecemeyeceksin zaten." bir moralimi bozmustu anlatamam! -.- adi kokos karı.
Öyle böyle lisedeki fizikten gectim ama anam ağladı yani resmen.. Kurtuldum! diye sevinirken karsıma üniversitede de cıktı iste.. Kadeeeeer..
Fiziğe calısacaktım cidden ama olmadı.. Yani ımm nasıl desem sıkıldım kitaba baksam caktığım tek bir sey yok ki cok değisik bir fizik zaten en iyisi strese girmeden 0 alayım dedim. Sınava girdik notları acabilirsiniz.. kıyağı yaptı sözde ama notlardan bakabileceğimiz sadece 1 soru vardı ve herkes sadece onu yaptı. Gerisini sahsen salladım kitaptan formül buldum onu yazdım blah blah.. Sonuc olarak 40 alsam kırmızı kar yağması kadar mucize olur! Ümitli değilim, hayal kırıklığı yasamayacağım en azından (böyle iyi tarafından baka baka bir hal oldum sonumu hic iyi görmüyorum ben vahlar olsun!)
Sonraki vize yani bugünkü, Türk Dili idi ona da pek calısmadım ama en kötü ihtimal 80 bekliyorum süper gecti :)
Aaaaabi ben sözel adamıyım ya sayısal bana göre değil ı-ıh vallahi değil. Ve hep sayısal okuyorum! Gel de ana avrat bacı gardas sövme yani ya haha :)
Neyse genel olarak sınavlar iyi gidiyo dedim üzerimdeki vize stresini attım derin bir nefes aldım korktuğum gibi olmadı diye.. Okuldan cıktık evlere dağıldık K beni aradı Kanka gel eski okula gidiyoruz arabayı aldım seni otobüslerde süründürmeyeceğim nihahahaha! dedi mırın kırın ettim ama gittim yine.
Aman Tanrım! E5'te kalakaldık.. Allah'tan o kadar feci değildi kısa sürdü trafik. Ama dönüs seridinde bir kamyon patlamıs yahut yanmıstı anlayamadım tam ama karsı serit taaaaaaaaaaaa ebesinin organına kadar tıkalıydı cok cok cok üzüldüm insanlara + biz 180 ile giderken tassak gectim ah kıyammaaaaağm diye. Dilime sokiyim!
Dönüste tam tamına 3 3.5 saate yakın kontak kapalı sekilde trafikte bekledik! Otobüste olsan in yürü ama arabadasın arabayı bırakamazsın edemezsin.. Neyse K'nin sevgilisini bıraktık tabi o yol icerisinde bayaaaa bir kaybolduk trafikten kacalım derken sonra K beni bıraktı ve yaklasık 4.5 saati oralarda harcamıs olduk. Artık öyle bir hale geldik ki son ses müzik acıp arabada oynuyorduk, videoya cekiyorduk, camdan insanlara rezil oluyorduk, dısarı cıkıp bakıp giriyorduk.. Of of of! İstanbul'un trafiğine lanet olsun okadar diyorum. Ciddi ciddi kimseye trafik yüzü göstermesin Allah. Tavsiye etmiyorum. O kadar trafik yasadım ama bu en manyağıydı. Evim evim güzeeeeeel eviiiiim!!
Yarın gece de Taksim akaaaar hahaha :))
İsteyen gelsin kapımız herkese acık.
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder