9 Kasım 2010 Salı

vallahi yazasım geliyor tutamıyorum

İliskilere değinmek istiyorum.
Saat de tam 00.00'ı gösteriyor amman ne romantik.
Suan sevgilim sandığım sahsiyetten yediğim bir kazık ile gaza gelmis bulunmaktayım, ne hos. Fena triplere girdim ve bir daha da zor cıkarım gibime geliyor.. Cıkmam, banane oooldu canım yani her dakka yapsın etsin bende saf salak herseye "he askım, tamam askım" diyeyim.. İbrahim Tatlıses değilim ben! (sarkısı vardı sanırım aah askım aman askım sen ne dersen tamaam askım diye ondan yani)
Hayır bir halt yemeyi de bilmiyor ki yakalanıyor yap ama gizli yap bilmeyeyim, yalan da söyleyemiyor salak!
Hey Eros g*tüme okunu saplarken önüme cıkanları secebilme sansı ver bari cancağzım ya..
Neyse stres modundan cıkıp iliskilere değinmeliyim artık..
İliskide "herseyi hızlı yasamak"a karsıyım abi acelen ne? Yavas ol biraz, ağırdan al yani! Bir erkek olarak bunu ben diyorum yani düsünün artık! Bana da uyar yani ilk günden yatalım kalkalım zevk-i safa yapalım sonra tekrar, tekrar, tekrar.. Ee noldu? İliski sadece ve sadece "seks" oldu. Bu ask mı? Hasssss*ktir lan ordan bu asksa bende Lebron James! Bence diyeyim o zaman.. Benim ask anlayısım bu değil. Bu arada dip not olarak belirtiyim asklarını hızlı yasayıp ta gayet mutlu olan ciftler elbet vardır onlara tek bir sözüm yok tövbe hasa! :) 
Duygusal bir yapım olduğundan ötürü eğer asıksam, herseyin özel olmasını dilerim ki su ana dek hep asık olduklarımda öyle olmustur ne yasadıysak özel zamanlarda olmustur -isteğim ile-
E tabi kız hızlıysa abi ona da bir sey diyemem sahsen tanık oldum. Kız öyle bir hızlı ki abi turbo falan takmıs beni s*kcekti tutmasam o dereceydi amman oğlum pacayı iyi kurtardın! İstesem tabi ki azan arkadasla olurdum da calılarda seks yapmak pek tarzım değil öyle ota boka oturamam ben ıyk!
Bir de su iliskinin felaket göstergeleri var..
Mesela sürekli cift sürekli beraber fotoğrafını koyuyorsa facebook'ta ve o fotoğraf yerini artık kendi, yalnız fotoğraflarına bırakıyorsa anlarım ki bir haltlar var! Tabi ki istinalara lafım yok yine haha :)
Ama geneli öyledir, %80 o iliski yakın zamanda sonlanır.. Tabii ki hic istemeyiz bunu! Yani "insallah ayrılırsınız" deyip kıskanclıktan catladığım iliskiler olmustur, nazarımdan mıdır nedir hepsi de bitti ha O.o
Ama ama en güzel evre ayrıldıktan sonra facebook, twitter farketmez statülere falan slow sarkı sözleri, sevgili
Kücük İskender'den secmeler veya sahıs arabeske bağlıyorsa damar damar yazaaaar yazarr durur.. E bende yazarım yani damar değil yo yo damar değil! İskender veyahut beğendiğim sarkı sözlerini ama ayrılık sonrası ben perisanım, ben ölüyom, anlamıyor kimse, allaaaam al canımı modlarında olmam yani..
Yapmayın kızlar Allah askına! Cidden alay konusu oluyorsunuz!
Ama böyle yazan erkekler de var ona da sahit olmadım değil..
Ask acısını icimde yasamayı severim, telefonumdaki sarkılarımda yasamayı severim yahut yazılara dökmeyi severim ki bakınız ilk yazılarım massallah anti-depresan modlarındaki Depardiéu örneği :)
Amaaaaan öyle iste cancağzım yazasım geldi icimde kalmasın dedim :))

Hah bir de acil msg atıp "cabuk gel!" diye yüreğimi ağzıma getiren, apar topar evden cıkartan, 2 dakkada suratımdaki mayın tarlasını coğaltan sevgili C'ye de kocaman öpücüklerimi sunuyorum! Köpeği cok seviyorum yoksa hayatta montumu giyip te bu paspal halimle adımımı atmam dısarıya
Yarın yine "ne yazsam acep?" sorusunu düsüncem durcam derste fizik  dersimiz var lanet olsun!
*Bu arada Google'a kalp yazınca ne kro seyler cıkıyor yahu hahahah
+ o geary ile de konusmayacağım! Evet kararlıyım! Ok Bye tripleri hah!
- 00.24
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder