17 Kasım 2010 Çarşamba

Nerde o eski bayramlar?

Dün bayramın birinci günüydü klasik birinci gün olayları falan iste.. Büyük ziyareti blah blah :)
Aksama kuzenim geldi sevgili B. Bizde takıldıktan sonra onlara gitmeye karar verdim ve hep beraber onlara gittik. Eve değil ama biz biraz dısarıda takılalım dedik, iyi yaptık haha!
B'nin arkadası M de vardı n'apsak? n'apsak? diye düsünürken B'nin aklına bir seyler geldi (kuzenim diye demiyorum cok cok cakaldır serefsiiiiiz) bir sey aldık, aldığımız seyin ismini veremiyorum. Amman ha yanlıs anlasılmasın uyusturucu vs değil yani :)) Ama kafa yapan bir sey siz deyin alkol ben diyeyim alkol ahaha ama alkol değil. Neyse ilk tırstım. Benim böyle seylerde isim asla olmaz yani. (Clean Family Boi) Neyse ictik falan derken ilk B'nin kafa güzel oldu ve bağırmaya basladı Aaaaaaaaaaaagh! diye harbiden o an tırsma ötesi oldum diyebilirim. Sonra ayakta konusuyoruz muhabbet ediyoruz derken (burayı anlattılar, hatırlamıyorum) B bana "pantolonumda leke var mı? acık renk ya cimene de oturduk amına koyiyim" diyor ve bende sadece bakıyorum sonra jeton düsüyor bir adım iki adım derkeeeeen anlatılanlara göre Depardiéu yerde! Bayılmısım. Ama ben bir seyler yasıyordum o ara böyle maceradan maceraya atlıyordum abartmıyorum ben o sırada Mario'ydum! Hahahaha! Sonra bir sey oluyor. B beni tutuyor gelmek istemiyorum sonra cekiyor zorluyor ve Depardiéu gercek hayata dönüyor! :)) Tabii B o sıra baya bir tırsmıs bana bir sey oldu diye ama yook! Ben cok cok eğlendim, gercekten. Ama denemeyin! Aslaaa!
Sonra bir arkadası daha geldi cocuğa Damon diycem cünkü The Vampire Diaries dizindeki Damon Salvatore'a acayip benziyordu ki bunu o karanlıkta o kafayla farkettim "Aa Damon" deyip duruyordum :))
Sonra devam ettik.. Asıklar aska geldi falan filan derken Hadi'n artık eve gidek! dedik saat 00.30 gibi bir seydi.. Damon da bizimle geldi Damon'un sevgilisiyle arasını düzelttim (cöpcatan, pezevenk, arabulucu evet onlar ben oluyorum)
Sonra da yattık uyuduk ücümüz. Gece bir ara uyandığımda Damon ile kol kolaydık! Abartmıyorum gece gece güldüm bizi öyle görünce! Allah'tan kol kolaydık sadece haha!

Biricik öz ablam diye sevdiğim kuzenim de Bursa'dan geliyor. Hatta cok az kaldı her an gelebilir. Anneciğim bilmiyor sürpriz yapacaktık.. Anladı, zeka küpü! Ama caktırmıyor.. Hatun benim annem yiaaaa haha.
Öyle iste bugün öyle pek bir sey olmadı.
Ne eski bayram havası ne var ne de baska bir sey..
Hic bir farkı yok, klasik hafta ici iste..
Cidden öyle cok cok büyük olmayabilirim ama benim liseye kadarki dönemim de bile bayramdan suankinden daha farklı daha coskulu daha güzeldi yahu! Yalan mı Allah askına?
Herkes bir araya gelirdi aile kurul toplantısına dönerdi. Eskilerden konu acılırdı. Biz cocuklar odada oyun oynardık (kutu oyunlar) sonra da aksam sinemaya giderdik..
Ya simdi?
Tamam yine ziyaretler var da eskisi gibi değil. Herkes artık bayramda sehir dısına kacıyor.. Herkes bir arada olmuyor.. Femini'ler nerde? Ah onlar Bodrum'a gitmisler bayram tatili icin kafa dinlemeye..
Yucin'ler gelmiyor mu bu bayram yahu? Yok onlar yazlığa gideceklerdi..
Artık böyle.
Yapacak bir sey yok.
İlerki zamanları tahmin bile edemiyorum. Yine bu bayramlara da sükretmek gerek diye umuyorum..
Heeey gidi günler hey heeey!




Bu arada "Powerpuff Girls" kızlarını evlatlık ediniyim emi! Cok tatlılar yaa yerim.
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder