13 Kasım 2010 Cumartesi

Kıcımın acıkta kaldığı bariz.

İsmini, cismini, her bokunu hafızamdan silmisken.. Ses tonunu dahi anımsamıyorken, rüyama giriverdin dün gece.
Korkulacak bir sey yok "sen, hala aynısın bende" sıfatsız, ruhsuz, bencil ve assağılık.. Hala nefret ediyorum yani senden rüyamda melek kılığına bürünsen bile.. Cünkü ben biliyorum o bir rüya ve biliyorum ki rüya da olsa sen aynı sensin.. Ki bunu da gösterdin :)
Sacma salak bir rüyaydı iste tıpkı senin gibi pek bir mantığı yoktu.
Mesaj atıyordun adın cuk diye cıkıyordu telefonda, halbuki numaran bile kayıtlı değil.. Rüya iste
Birden geliyordun ıssız adamın son sahnesi gibi sarılıyorduk sıkıca bırakmak istemezmiscesine..
-Özledim. diyordun rüya da bile yalancıydın yani.. Öyle bir sarılıyordun ki kemiklerimi kıracakmıs gibiydin. Rüya da bile olsa ne olursa olsun bir sekilde canımı yakıyordun nihayetinde :)
İnanıyordum sana sarıldıkca sarılıyorduk, tutuyordun beni sonra yüzüme bakıyordun. Öpüyordun.. kücük bir buse konuyordu yanağıma.
-Ben geldim.. diyordun. Sanki körüm göremiyorum.
Gariptir ki rüya boyunca tek bir kelime dahi etmedim. Hep sen konustun. Tek yaptığım sey kokunu icime cekmekti. Sonra hic bir sey demedin, demedin ve demeden de gittin.
Üzülmedim, seni tanıyordum rüyada olduğumu biliyordum ve sen her yerde aynısın bunu biliyordum..
Uyandım, kalakaldım evvela..
İcimin cızz edip senden kalan tek hatıraya sarılmayı bekledim.
Olmadı.
Umrumda bile olmadın.. Hıckırıklara boğulurum sandım,
ağlamadım, ağlamayı bırak tek bir ağlama hissi bile doğmadı icimde..
Tek aklımdan gecen sey, "Günes nerde olursa olsun aynıdır, aynı sıcaklığı verir ve her zaman yaptığı gibi gider" oldu ve hayatıma kaldığım yerden devam ettim.
Duramazdım, sen benim icin tek bir defa durmadın..
Durmak gelmedi icimden. Tek bir sıfatın kalmadı bende.
Özlemiyorum, bir sey hissetmiyorum, icimi yakmıyorsun, acıtmıyorsun artık..
Nefret ediyorum senden! desem de senden nefret bile etmiyorum, üzgünüm..
Öyle bir anımsattın kendini iste.
Bos geldin ve bos gidiyorsun,
Yolun acık olsun.. Bir daha asla rüyama dahi gelme, hayatımda hic karsılasmadığım, tanımadığım bir kisisin neticede.

2 yorum:

  1. sanırım aşk acısı çekiyorum..çünkü her yaşanan aşk hikayesinde kendimi görüyorum..demek hepsini dolu dolu yaşamışım..kendi bloglarımda dökemiyorum, belki aptalca bi düşünce benimki, belki beni gizliden takip ediyordur diye onun hakkında bir şey yazamıyorum..içim içimi yiyor başkalarının bloglarında böyle döküyorum içimi...
    saçma salak bir rüya işte , rüya adı üstünde..ama en kötüsü birden aklına getiriyor insanı , yarım gün aklından çıkamıyor..hani o uyandıktan sonra ki o ilk 3 5 saniye varya işte o insanı çok fena hissettiren o 3 5 saniye off..bende bitmişim galiba :)çok beğendim ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Cok cok cok tesekkür ederim :)

    YanıtlaSil