12 Kasım 2010 Cuma

Sıradan bir gün..

Arka fonda Kız Hepsi Senin Mi?
ve benim icim kıpır kıpır, neden tek bir fikrim yok :) Ama tuhaf, tuhaf olduğu olduğu kadar da güzel duygular hissediyorum.
Sabah kalktım yine bir Hobit mesajı ve yine Depardiéu :) sapsal gülümsemem ile güne mutlu bir "Merhabaaaa!" dedim :)) Öyle ki yatağımı bile topladım.. (Pek yaptığım bir sey sayılmaz da..) Hatta hatta odamı bile ööööyle bir üstünden toplayıverdim. Düsünün ruh halimi ne kadar mutluyum :)
Taktım cantamı koluma uyuyan babacığıma bağıra bağıra "Ben cıkıyoruuuuuum" dedim tek yaptığı sey kafasını yorganın altından cıkarıp suratıma bakıp "Nereye? Kacta gelcen?" tabii ki o bana soruyor benim ic sesim de ona cok güzel cevaplar veriyor. İc sesimi seviyorum sevmemin büyük bir nedeni de icimde kalıyor olması :)) Bildiği cevapları soran babacığıma "Babaneme gidiyorum ordan da E ile islerimiz var kacta dönerim bilmiyorum" deyip tatmin olacağı bir cevap veremeyince gözleri daha bir acıldı ve "-Kacta dönerim bilmiyorum- ??" dedi. Suratımdaki o samimiyetsiz tek cocuk sımarıklığı takınan ifadeyle "Bilmiyorum iste gec kalmam hadi kactım baaaaaaaay." dedim ve konustuğunu anlamadan kapıyı cektim cıktım.
Babanemde öyle aman aman bir sey olmadı kahvaltımı ettim falan klasik yani (e benim hayatımın her gününde de action falan yok yani haliyle)
Hobit'le mesajlasıyoruz falan :)
Neyse E ile alısverise cıktık bir seyler aldık ona E'nin annesi bize su Vitamin Depo'ları var ya onlardan aldı. Adam resmen meyve sularını Starbucks dizaynında hazırladı, tebrik ettim. Hem geziyoruz hem de elimizde o vitamin şeysi var gayet ise yaradı zıpkın gibiyim mübarek haha :))
E'ye gectik sonrasında 3 adımlık yere de taksiye biniyoruz ya inanamıyorum bize yani. Alejandro yine kapıda bizi bekliyordu -.- Dizi izledik falan cart curt klasik seyler bugün pek action yok :/
Ah unuttum dün gece Blade'in arkadasına durumu anlattım falan cok cok sasırdı ve arastırcam falan dedi bendeeeeeee "kendin icin arastırcaksan arastır onun hakkında tek bir sey dahi merak etceğimi zannetmiyorum :)" dedim az da olsa icimin yağları böyle eridi. Bugün de dizi izlerken mesaj geldi ben tabi Hobit diye actım mesajları baktım Blade. Hööööööööönk?! oldum bir.. "Depardiéu" demis sadece bende düsündüm "efendim?" mi deseem? "Blade?" mi deseeeem? Ne desem "Ne?" "Ne var?" falan mı desem diye.. O kadar düsündüm sonra sadece "?" yazıp yollamaya karar verdim ki yolladım fakat 2 saat falan oluyor hala cevap yok. Umrumda da değil yani :))
Hobit de uyuyor kalkınca attığım mesajı göreceeeeek (duygusala bağladım da azcık)


Hobit
Hobit
Hobit
Hobit
- diyorum ve bu sarkıyı ona gönderiyorum ve bitiriyorummmm


Hüüüp! diye icine cek beeeeni..





Bu arada Hobit (Hobbit) buymus cok güldüm haha! :))





xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder