9 Kasım 2010 Salı

Konu o*pu olur da bu kadar mı olur yahu

Cok garip bir ruh hali icerisindeyim.. Imm belki biraz "oha" denebilir fakat böyle yoldan gecen birini görüyorsam, gördüğüm sahıs hosuma gidiyorsa kolundan tutup dudaklarına yapısıp o sırada aklımdan gecen her bir fanteziyi üzerinde uygulamak istiyoruuuuum! Evet evet istiyorum!
Ben abazan değilim. Cidden değilim. Hep abazan insanları anlamakta güclük cekmisimdir.. Cevremde bolca olmasına rağmen hemde.
Hani ne bileyim "off aga karıya bak, onu var yaaaaa..." muhabbetleri hep sacma gelmistir. Abicim yapabileceğin bir sey yok tutup o hatunu s*kemeyeceğine göre bosuna laf kalabalığı da yapma. Ben mesela duygularımı icimde yasıyorum ve bana bu durum hayatımda ilk kez oluyor. Vallahi.
Hah bugün dün sinir olduğum sevgiliden bozma "Blade"ciğim ben msn'e girince direkt msnden cıktı. Ha öyle miiiiiii? Öyle **'e böyle ** o zaman tatlım yani kusura bakmasın. Ve her zaman demisimdir erkeğin o*ospusu kadınınkinden daha beterdir :)
İti an, comağı hazırla mı denir ki?
Blade yazdı msn turuncusu ötüp duruyor bir dakika.
Zaten tüm son zamanlar topu topu tüm konusmamız "Napıyorsun?"dan ibaret..
İnceldi, ama koparmıyor.. Sebeplerini gayet biliyorum da neyseeeee..
Bak konusma bitti bu kadar simdi ben "Sen napıyorsun?" dedim o da yanıtladı.. Ee ne denir ki? Diyecek bir sey yok..
Aaaaaaah sevgilim, konusacak tek bir konumuz bile kalmamıs..
Aaaaaaah sevgilim modaları falan yasıyorum sanmayın seyimde bile değil.
Aslında seyimdeydi yani umrumdaydı :)) hata yapana kadar, yüzüme baka baka yalan söyleyen bir insandan soğurum aga, soğudum mu da bir daha ısınamam.. Yapı meselesi.
Haha aklıma bir sey daha geldi..
Hani böyle yolda gencler (hep ah canım ya demisimdir onlara) brosür dağıtır ya, ben kendimi bildim bileli önümde kim varsa ona uzatırlar ama bana uzatmazlardı "Allah Allah" derdim arkamı döndüğümde benden sonra kim varsa ona da uzattığını görürdüm. Tamam 18 gibi durmuyor olabilirim ama bu gayet assağılayıcı bir durum be hacı!
Ve ciddiyim eskiden bu konuyu kafaya asırı takardım.. Yasımdan kücük gösterme özelliğimi bu bakımdan sevmem. Mekanlarda falan kızların arasında kimlik falan soruyorlar ya cidden cileden cıkıyorum eskiden 18- idim daha bir rezillikti Allahtan 18 oldum da kimliği gösterince adamları göt edebiliyorum ve bundan büyük bir haz alıyorum! Evet alıyorum! Hatta tam doğum günümden 3 gün önce sigara almaya calısmıstım adam vermemisti ben bayaaaa bir G * T olmustum orda!!
Doğum günümün ertesi günü inadım inat adamı s*keceğim orda kafaya koymusum yine gittim sigara istedim "Yasın kac kocum?" dedi icimden ne sövüyorum var ya ne anası kaldııı, ne bacısııı! Bir havayla cıkardım kimliğimi gözüne soktum! Oysa sokmak istediğim noktası farklıydı :) Adamı orda bir g*t etmisim hayatımda egom hic bu kadar tavan yapmamıstı! Abartmıyorum hala da ordan gecerken yanımda kim varsa o anımı anlatır dururum, biliyorum bilmem kacıncı baskı oluyor her defasında "Uff yeter be Depardiéu!" tepkisini alıyorum ama o haz magnumda bile yok ciddiyim haha :)))
Laf lafı acıyor vallahi yahu! :) Basta neyden actım konuyu, nasıl kapandı sastım kaldım.
Annemin arkadasları evi bastı babam da benimle takılıyor hadi C ya ara da dısarı cıkalım n'ooooolur!
Bu arada bugün telefonuma sabah sabah bir kac söz yazmıstım aklıma geldi falan da bu konularla alakası yok ama yazmak istedim;
1. Ruhum bakir ama bakire değil (ki kendime uyarlama yaparak yazıyorum gercekten)
2. Vücudum herseye iflas ediyor, sesini duymuyor musun? (bunu da kendime göre yazmıs olmalıyım ama ne konuda anımsayamadım..)


Öyle iste öpücüklere boğuyorum sizleri (tamam cok izleyicim olmayabilir ama ben zaten öylesine yazıyorum hosuma gidiyor)
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder