9 Kasım 2010 Salı

artk isi abarttım derste yazıyorum

*Simdi okuyacaklarınız bir ders sırasında düsünmekle yetinilmeyip kağıda ciziktirilen seylerdir..
Biri Bana Yardım Etsin!!
Hayır artık blog'a yazmayı beklemeyi de gectim!
Ya zaten güne cok b*ktan baslamısım, boğazlarım desen 50+ Türk kadını kıcı gibi.. Sanırım hafiften atesim de var. Bir de bunun üstüne hoca en arka sıradaki mutlu mesud sıracağımdan kaldırıp önlere oturtup bir de sınıfa vaaz veriyor. Tanrım al beni yanına n'oolur! Ben buraya ait değilim!
Sevgilim denen **********'da kendi kafasında zaten. Öf hersey bomb*k bu gün ya!
Konumuz: "DRAM" asıl burda cektiğim sey "dram" ulan?!
He bir de "milyonda bir" olan bir durum yaşıyorum bu gün.. Esofmanla ve doğum günümde hediye gelen haki yesili lacoste bir de üstünde (amman ha caktırmayın!) normalde evde giydiğim bir hırka! Evet böyle geldim okula. Ne giyinesiiiim, ne de baska bir sey yapasım var.. Zaten uykumda tecavüze mi uğradım ne oldu bilmiyorum Depardiéu'nun sucu ne? gibi kalktım her yanım nasıl ağrıyor, nasıl ağrıyor! Bariz darbe yemisim abi. Boğazım sağolsun konusmakta güclük cekiyorum.. Agresifim, sinirliyim, ruh gibiyim!
Kız olmus olsam regl dönemi falan diyeceğim de anam öyle bir sey de yok yani. (etrafımda cok kız olduğundan ötürü regl ve dahası hakkında herseyde bilgi sahibi olduğum söylenebilir)
Ne zamandan beri midem konusuyor? Adam bildiğin diyalog kurdu oha! E ac değilim, Ya da hissetmiyorum.. İctiğim zıkkımdan da bir b*k anlamadım zaten.. Su an evimde, yatağımda yorganımla sevisiyor olmalıydım ah ah!
Saat 11.08 ve dersin bitimine yaklasık 1.5 saat var! Of anam of! Yangın cıksın okulda, zerzere (yahut zelzele karıstırıyorum) olsun, yıldırım düssün (baktım da hava günlük güneslik o is yalan beyler)
RAM, ROM falan filan.. Tek hatrıma düsen sey Lady GaGa sahsen.. bkz: Lady GaGa - Bad Romance 
Normalde cantam ecza gibi olmasına rağmen suan gayet ilactan yoksun, sansıma tüküreyim yua! Pastil mi pestil mi yok mu bir Allah'ın kulunda ulan?!
-Mideeeeeem! Kes sesini artık!-
Ayrıca suratımdaki sivilce, siyah nokta, yağ, mağ ne varsa arttı! Lanet olsun!
Sabunlar mı denemedim? İlaclar mı sürmedim? Tamam sürekli kullanmadım ama yine 3-5 gün kullandım ise yaramadı.. -.- Ama yine de yüzümü severim be hacı :)
Tamam sustum.
saat 11.35
*Bu arada ben n'aptım? Bu kadar strese dayanamayıp öğleden sonraki derse girmedim ve suanda da sıcak cikolatamla birlikte evimde bilgisayarımın basındayım :)
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder