11 Aralık 2010 Cumartesi

Ah su basıma gelenler!

Merhaba sevgili ımm insanlar.. :)
Basıma neler geldi anlat anlat bitmez tabii ki o kadar uzun yazıp milleti baymaya niyetim yok ama kısa bir özet gecebilirim..

Eski sevgilim Blade'in bir tane kankası vardı adı ımm sey olsun Caramio heh iste biz Caramio ile konusuyorduk falan.. Bulusmaya karar verdik. Arkadasca tabii ki! Carsamba sabahı 07.00'da kalktım evet kargalar bokunu yemeden moduydu benim icin.. düstüm yollara. Hayatımda o güne kadar topu topu "1" kere gittiğim bir yerde bulusacaktık. Mekanı söylüyorum valla Bakırköy. Ve ikinci defa Bakırköye gitmis oldum Caramio sayesinde. 09.00'da orda bulusacaktık ki Einstein ben 20dk. erken gelmis oldum. En sevmediğim de seydir beklemek! Neyse ben erken geldim bekledim.. Bu da gecikti derken yarım saat beklemis oldum ve nihayetinde gelebildi. "O gözlüğü cıkar cok beğendim bebeğim" diye mesajı okudum ve kafamı kaldırdığımda benden uzun olan Caramio bana doğru sırıta sırıta geliyordu. Ho-hosgeldiiiin!
Kahvaltı edecektik. Kahvaltı etmek icin mekan aradık. Alısveris merkezine girecektik hani orda bir yer bulur da yeriz diye ama saat daha 09.30 civarıydı hic bir alısveris merkezi doğal olarak acık değildi.. Öyle böyle bir börekciye girdik oturduk kahvaltı ettik konustuk muhabbet ettik.. Sonrasında Starbucks'a girdik kahve ictik.. Zara'ya girdik bakındık. Cok cok eğlenceli biriymis gercekten. Ben herkese şıraaak! diye uyum sağlayamam oysa ki. Neyse gitme vakti geldi ben de eve gidip valizimi hazırlayıp otobüs bileti almaya gidecektim. Yolculuk Bursaya! Dönerken metrobüsle dönmek istemedim diğer bir alternatif ise deniz otobüsü İDO idi.. Nasıl gidilceğini falan gösterdi, defalarca! aslında iyi bisey yaptı cünkü yol bulma konsunda gayet özürlü bir insanım ben. :)) İDO'yu buldum ve yanımda hic nakitim yok.. Sadece aylık akbilim var. Akbili turnikenin orda bir bastım Dırıııt! Dırııııt! Dırıııııt!! su ses kadar korktuğum bir ses daha yok yemin ederim. Aylık gecmiyormus, evet! E param da yok.. N'apsam n'apsam diye düsünürken Caramio'yu aradım Sıctımmm! diye neyse o esnada İDO calısanları bana "acıdı" ve bende o sayede gecmis oldum. Rezillikti kabul ediyorum.. Öyle böyle derken hooop Bursaya geldim been. :))
Hava o kadar güzeldi ki beyaz converse ve ince baharlık bir mont ile bir kac gömlek kot falan geldim Bursa'ya..
Lanet olsun baya baya kar yağacağını nerden bilebilirdim ki?!
Evden cıkamıyorum..
Dün cıktım cünkü hava daha kuruydu fakat ayaklarım ciddi derecede DONDU!
Bu gün hele kar yağısı bir kez bile durmadı kimi yerlerde kar tuttu.. Zaten catılar, ağaclar, dağlar falan full kar olmus durumda.. Hadi ince montu yine gectim alttan kat kat giyinebilirim de, beyaz converse beni felc etti! Bir daha tövbe! Hava durumuna bakmadan bırak Bursa'yı okula dahi gitmem..
Tek güzel yanı en üst kattaki daireden karın o güzel yağısını, Uludağ manzarasını izlemek..
Tabii ki dısarı cıkmadan. :)
Bursa'dan sevgiler..
He ayrıca Caramio'dan fena hoslandım.. Evet kabul ediyorum.. Lakin o "aman kimse anlamasııın, arkadasımın askısıııııın.." modunda ve bu beni ciddi anlamda uyuz ediyor. Hayır E'ye anlattım bence aranızda bir sey olacak gözüyle bakıyor ama ben emin değilim.. İnsallah hersey iyi olur.
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder