13 Aralık 2010 Pazartesi

F*ck u, f*ck u very very much!

FUCK U!

Öncelikle bu sarkıyı cok sevdiğimi ve tüm Fuck'ılmaya değer insanlara gönderdiğimi belirtmek istiyorum.
Bende bir "mal" mıktanıslığı var, cidden. Etrafımda, uzak yahut yakın cevre olsun her nerde bir mal varsa.. N'apıp edip beni, ya da ben o malı bulabiliyorum. Ne kadar acı. Hayır niye ben tanrım niye ben? dediğim zaman da hayır Depardiéu isyan etme vallaağ beterin beteri vardır derler sana da malın malı falan gelir hööööb diye kalırsın vallağ ben karısmam yaaani diyim sana! diyorum kendime. Olur olur valla hayat bu n'olcağı belli mi olur? Su "beterin beteri" olayı var ya, cidden inanıyorum ona. Neye basıma daha kötü ne gelebilir ki sikiyim ya! desem.. x10 siddetinde bir seyler giriyor bana, emin olun acı cekiyorum ayakları canım cıkıyor ayaklarına dönüveriyor. Bu da yukardan kısasa kısas gibi bir sey oluyor.. Neyse bu konulara girmeyeyim. Evet, bencede.
Caramio denen sahsiyet vardı ya hani. Gerizekalı. Mesaj atıyorum dönen yok.. Bir sey soruyorum dönen yok.. Dedim bu yurtdısına gidecekti herhalde telefonunu birine bıraktı da gitti. Olur mu olur ne de olsa orda Turkcell cekmiyordur yani, e yani. Ben artık umudu kesmis desperate housewife modlarına takılırken, gitti.. Gitti.. Rahmetli Adile Nasit gibi gitti gitti gitti diye gıdaklama edasında mallasırken.. N'oldu?
Mesaj geldi. Ulan sevinsem mi? Kızsam mı? Ne bok yiyeceğimi sasırdım..
Neymis bu konular sms ile olacak seyler değilmis ondan bu konu hakkında tek bir laf etmiyormus. Ulan tassak mı geciyorsun benimle?! İnsani bir mesaj atamadın mı?! Öldün mü kaldın mı ne bok yedin meraktan ölüyorum sen ne diyorsun?! Orda sinir oldum.. Normal mesaj da mı atamıyorsun gibi bir seyler dedim iste.. Verdiği cevap "Normal bir konu hakkında mesaj atmıyorsun ki :D" hayır herseyi anlarım da o gülücük ne at pipisi gibi. Burda ciddi bir konu hakkında konusuyoruz sabıkalı mısın ne boksun ya! Neyse ben bu sms ile olmaz lafını kafamda 2 dakikada dönüüp dolaastırııp eviriip ceviriip "bulusmalıyız" demeye getirdiğine getirdim. Of bu nasıl bir cümle olduysa artık. O.o Öyle böyle buna "e bulusalım o zamaan.." dedim hala tık yok. Yok korkuyorum ki ne yavsak amk diyecek diye. Tamam yavsamıyorum diyemem. Kabak gibi ortada yavsıyorum da.. Hani bir elektrik var anlıyor musun? Bos bos kuru kuru olsa zaten bir sik hissetmem geri cekerim kendimi ama yok bunda n'olursa olsun üsteleyesim geliyor.. İnadım inat moduna giriyorum. Tanrıııım sen bana yardım eeet mesaj atıversin "he" desin sonra görüselim yine "he" desin! Sen onun gideceği ülkeye tüm vizeleri iptal et yarappim! Aaaaaaaamin!
+ Bursadan döndüm dün gece Allahtan yağıslı bir hava yoktu da kuru kuru geldim.. İstanbul'u değismem hic bir yere cidden. Hani trafikte olunca her ne kadar herkes gibi ana avrat bacı gardas sövüyor olsam da, İstanbul bambaska yani. :)
+ Artık yaz gelsin. Ben sort giymeyi özledim. 50kg olduğum icin terleyemiyorum ben o yüzden sıcak pek dert olmuyor sadece of sıcak! modlarına giriyorum o kadar o yüzden, yaz gelsin hadi hadi hadi. Bu gün de montuma, botuma tüm beni sıcak tutacak arac ve gereclerime kavustum ne bir yağmur tanesi ne de bir kar tanesi düstü. Doğa ana beni sınıyor. Evet bunu yapıyor. Ama ben yine de seviyorum kendisini. (Beterin beteri var teorisi ssht!)
Öyle iste cok kanka modunda yazdım sanki. Hepimiz kardesiz! Ow yea! haha :)

ve son olarak yine Fuck U'dan..
So please don't stay in touch ..
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder