14 Kasım 2010 Pazar

Gel gör beni, "Ask" neyledi..

"Anlıyorlar, gözlerime baktıkları anda anlıyorlar.. Tek kelime dahi etmiyorum ben. Ben susuyorum varsın onlar anladıklarını sansınlar." -Depardiéu.

Her ask cok beğenerek aldığım "En Cok Satanlar" listesindeki bir kitaptı. Bir hevesle aldım hepsini.. Her sayfasını yavas yavas, defalarca okudum bitmesin diye. Bitti.
O son sayfada kimi kitapta gözyası döktüm, kimi kitapta gülümsedim..
Ben bazı kitapları bitiremedim bile.
Bazılarının kapağına aldandım, bazılarının arkadaki "kısa özet"ine..
Bazı kitapları bitirdim, beğenmedim.
Bazılarındaki her cümleyi de aklıma kazıdım tek tek.
Özetle, kitap okumayı severim :)
Hayatımda bir değisiklik yapmaya karar verdim.
Kitap almayacağım diyemem, alırım. Dedim ya okumayı cok seviyorum gercekten.
Ama artık kitabı ben yazacağım. İstediğim gibi.
Ve sen o kitap olacaksın sevgilim, sonunu hic getirmeyeceğim bir kitap.
Yıllarca herkes sonunu bekleyecek.. Her ciltin sonunda devamı gelecek.. diyecek.
Bazıları kıskanacak. Kitabımı protesto edecek.
Bazıları cok beğenecek yazıyormuscasına, bitmesini istemeyecek..
Bizi okuyacaklar sevgilim, Bizi..
Son nefesimi verirken sadece gelecek o kitabın sonu.
O son nefeste de sadece Son Söz'ü diyeceğim.
O meshur kitap son sözleri gibi olmayacak ama..
2 saniye sonra öleceğim evet. Ve o an diyeceğim tek sey,
- Seni...
olacak. Benim kitabım asıl,
Ben cennette iken baslayacak..
Öyle seveceğim ki seni, melekler bile kıskanacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder