11 Kasım 2010 Perşembe

Kendime kocaman bir "Pes Doğrusu!"

Blade eski sevgili kurları yapıyordu, bende kayıtsız kalmıyordum.. Herkese boncuk dağıtıyorum anasını satiyim nedir bendeki bu gidisat?! Anlam veremiyorum.
Ama gel gör ki durum cok cok farklı.. Aaaaalakasız biri, hemde cok.. Hani ne bileyim kendime bile yoook artık! dedim ama iste n'aparsın.. Kod adı ımmm sey ne olsun hah buldum! Hobit :) hahaha ne alaka bilmiyorum kücük bir sey ondan herhalde :) Neyse iste Hobit'e sakadan da olsa yavsıyorum zaten konusuyorduk hani ona doğru kaymaya basladım. Anam kime ne olduğum belli değil ya vallahi bir o yana bir bu yana gitmekten feleğim sastı yahu!
Böyle konu konuyu acıyor "haha saka da gercek olacak diye korkuyorum" diyorum. O da; "niye benle olmak kötü mü?" gibi bir sey dedi biraz farklı da olabilir ama bu kapıya cıkıyordu iste (00.00'dan sonra her gün mesajlarımı temizlerim de bir sonraki 00.00'a kadar) Sonra konustuk konustuk konustuk buna benden hoslanıyorsun azcık ta olsa gibi zarf atıyorum (aslında ciddiyim de hani ters tepki yaparsa diye tassağa vurucam, zekiyim olum ben valla bak) bir kac kez anlamadı dediğimi zeka küpü! -.- Sonradan caktı ve "insanı tahrik ediyorsun" dedi ah yazan parmaklarını yerimmm seniiiiin! Yo, yemem hani parmak fetisisti falan değilim yani!
Vallahi o huyuma hayranım ama hala nasıl yapıyorum bir fikrim yok..
Yaptığım iyilikleri asla insanların yüzüne vurmam smsi bitiyor diye babamdan tela caldım "yine" :) tabii ki bunu ona demedim ki artniyet olmadan yaptım arkadasca yani. Arada böyle duygusal bir sey oluyor gibi oluyor (nasıl bir Türkcem var benim? gelmis bir de burda blog yazıyorum.. hayret!) ya o cekiliyor ya da ben.. Bence böylesi simdilik daha iyi mantıken (yo yo böylesi daha heyecanlı mantığı siktir et! filmlerdeki gibi dırımdırım)
Hani söyle bir durumda var, o bana ben ona exlerimizi anlatır dertlesirdik.. Exine olan askını biliyorum yani
Hani diyelim oldu bir seyler (kader kısmet bu isler haha) ben kafayı yerim herhalde heeeer bokta bir kavga cıkar "o var di mi aklında? onu mu düsünüyorsun? o yazı ona di mi? allah belanı versin emi!" vs vs hayır tanıyorum yani kendimi :)))
Blade desen bir alem.. Değersiz diyemem, umrumda değil de diyemem baaal gibi umrumda yani bosveremiyorum, Hobit de aklımı karıstırıyor. Vallahi sistim yazarken bile! Daraldım yani!
Böyle bir yol göster Allah'ım! Simdi uyuyacağım ya, iki yol olsun sağ Blade, sol Hobit olsun hangisinde yesil ısık varsa o hayırlısı olsun bende onu seceyim??
Ask ücgenlerini oldum olası sevmemisimdir. Gönlünü cabuk kaptırabilitesi olan bir kisiliğe sahibim..
Arkadaslar arasında durumumu "sıpsevdi" olarak adlandırıyorlar ve ben de katılıyorum..
Bana akıl gösterecek biri gerekiyor! Help meee!!!!!
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder