22 Kasım 2010 Pazartesi

Oo vizeler hosgeldiniz!


Hayatım boyunca bir gecede hic bu kadar Lanet Olsun! dediğimi anımsamıyorum.. Lise ortamında ne rahattık yahu! Oo kanka kopya cekeriz, yaa mutlaka calısan bir inek vardır sınıfta geceriz arkasına, olum sınavı erteletelim lan valla bak, amaaan hoca beni seviyor düsük alsam da sınıftaki durumumu göz önünde bulundurur.. vs vs vs
Ama gel gör ki su üniversite isi böyle değilmis.
Abi adama desen ki Depardiéu nasıl bir öğrencidir hoca? diye. O kimdi lan?! falan der yani. (bana özel değil kimsenin ismini hatırlayacağını sanmam tabii unutulmaz inekler mutlaka akılda kalır yani -.-)
Neyse e hal böyle olunca ki zaten üniversitede sınıftaki duruma bakmıyorlar tek önemli sey Vize & Final notları oluyor. Sadede gelirsek, calısmak gerekiyor!
Dün K'de kaldım masum masum biz ders calısacağız dedik. Ben tabii öyle olmayacağını biliyordum. Lisede de denemistik bunu, olmamıstı.
Uzun lafın kısası gittim otobüs garına onların ordan gecen bir otobüs aradım aradım durdum. Sonunda buldum ve direkt atladım icine.. Sonra düsündüm yahu bu o otobüs müydü atladım ama? Neyse doğru otobüsmüs Allah'tan.. Nerede ineceğimi bilmediğimden sürekli K ile mesajlasma halindeydik. Bana durak adı söylüyor, lan bilsem zaten sana mesaj atmam di mi dingil heriiif haha!
O sırada bir vatandasa durağı sordum gayet kibar temiz aile cocuğu sesim ile pardon ucibuci köprüsü durağını gectik mi? dedim sorduğum vatandasla beraber neredeyse tüm otobüs bana assağılayıcı bir gözle baktı!
Ne yani bilmemek ayıp mı hanzogiller!? Ha?!
Vatandasın teki bilmediğini söyledi. Ona bakmadılar! -.- Bir diğerine sordum benim yaslarımda bir cocuktu daha gelmedik dedi neredeyse abi diyecekti evladım sevdim cocuğu temiz cocuk aferin saygılı. :))
Baktım olmuyor soföre gittim durakta indirir misin aaabi deyince adam öyle bir durak mı var? dedi. Tassak mı geciyorsun benimle yavsak! diyecektim ki dedim Depardiéu yol bilmezsin iz bilmezsin kes sesini.. Öyle böyle indirdi adam beni. Baktım bir köprü ee kimse yok, nereden gideceğim? K'yi aradım tarif etti (yol bulma kaabiliyetim sıfır sıfır sıfır!) gel beni al dedim daha uzatmadan, geldi. Ama beni bulamadı, bende onu. :)
Öyle böyle 10 15 dakika telefonda kavga ede ede bulduk birbirimizi koyulduk eve ve direktman derse!
Bir okuduk, iki okuduk, üc okuduk abi baktık olmuyor.
Kendimizi dvdcide bulduk ve sadece Saw 7'yi izledik. Tavsiye ederim güzeldi hahaha :)))
Sabah ta erken kalktık, adam ölü gibi yatıyor ya alarm sesinden ev inledi bizimkinde tık yok! Uyuz olurum böyle seylere. Okula gittik Aha abi sıctık lan modundayız derkeeeeeen sınav yooooooook! (bir öğrencinin mutlu olabileceği en en büyük sey budur!) Hoca meğersem Müze Ödevi diye bir sey veriyormus. Sevindim.
Ama haala vizelere lanet ediyorum.. Yarın inkılap var mesela. Of calısmam gerek ama artık evimdeyim tek basıma, bir basıma calısacağım..
Bayramdan sonraya vize koyanlara da lanet olsuuuun! Vizelere de tamemen lanet olsuuun! Of!
*Ayrıca ciddi ciddi Starbucks'taki güvenlik ağabey bana yavsıyor! Manyak mıdır nedir abartısız her gittiğimde ki bu uzun bir ara olmuyor. Daha bakmadan Bugün de cok sıksın k5 moduna giriyor. Korkuyorum artık yani! Abazan güvenlik görevlisi! Fuck Off!
xoxo

1 yorum:

  1. ben de hazırlık okumama rağmen lanet ettim vizeye mizeye.

    YanıtlaSil