11 Kasım 2010 Perşembe

G*te giren semsiye..

Güne Hobit'in mesajı ile basladım suratımda su aptal ifade :) 
Neyse iste dersim öğlendi falan ama hic hic gidesim yoktu ki ben ne yaptım tabii ki "gitmedim" haha. Ya yok yani ne bileyim kimse de gitmiyordu tek basıma n'apcaktım? Sevgili E'ye gittim bende film falan izledik. Sihirbazın Cırağı  beğendim hos bir filmdi.. Arada Hobit'le de mesajlasıyoruz tabi
Ha asıl konuyu unuttum yahu! 
E ile facebook'ta dolanıyoruz öyle o profil senin bu profil benim.. Derken Blade'e bakalım dedik öyle öyle bir profil daha bulduk fotoğraf Blade'e ait fakat isim farklı. Fotoğraflar acılıyordu actık baktık gayet yorumlar falan var hani fake bir hesap değil. Blade de netteydi o ara hemen yazdım "Blade mi? Yoksa Zeus mu demeliyim?" dedim. Gelen cevap "Ne istiyorsun? Nerden buldun amına koyiyim :D" bana büyüüük bir kal geldi tabii ki!
Vercek bir cevap bulamadım cünkü bildiğin beyin amcıklaması geciriyorum yani orda. "Ee hangisi sensin?" dediğimde ise "İkiside benim :D" dedi. Ha bir de gülüyor ya iyicene ayar oluyorum E de o gülüyor diye gülüyor.. Gerizekalı gayet relaxtı yani. Beynini siktiğim! Neyse.. Hani o an böyle aldatıldım, n'apcam ben?!, oh my gosh!! triplerine girmedim ama bildiğin acı acı girdi kandırılma düsüncesi. Ben onunla tassak geciyordum, o benimle değil! Bir de hıncımı alamadım daha da deli oluyorum. Sadece "Neyse canım görüsürüz :D" diyip facebooktan falan sildim. Yetmedi hıncımı alamadım. İntikamım acı olacak acı acı sokacağım yoksa gözlerim acık giderim vallahi!
Hobit de blog'umu okuyor falan yani Hobit kendisi onu da biliyor..
Her yerden o meshur semsiye benim göte giriyor! Kader deyip susuyorum. (Normal dısı bir sey benim susmam bu arada)
Hobit de bir sapsal yani bak birazdan bunu da okuyacak mesela.. Hayır "en basından haklıydın" yahut "sen demistin.." demek istemiyorum ama öyle! Dünkü blogu okudu ya arkadas muhabbetimizin seviyesi düstü gibi geliyor bana.. Yahut klasik Depardiéu Tripleri yasıyorum yine ben :))
Bu arada E'nin o kedisinden nefret ediyorummmmmmmmm!
Tamam nefret etmiyorum hayvanı cok seviyorum ama ama alerjim olduğu icin yan yana gelemiyoruz, gelsek bile kacıyorum kovalıyor, saldırıyor, atlıyor, zıplıyor.. Kedi değil resmen canavar!! Üstelik adını da dayısı olarak ben koydum yani Alejandro :) ama hic akraba canlısı bir kedi değil! -.-
Zaten eve girdiğim anda bir hapsurma, bir öksürük, bir burun akıntısı böyle de cins cins alerjileri olan bir sahısım.
Son dakika olayı, sevgili babacığım "Depardiéu sigara iciyorsun değil mi?" "Yöööööö n'alaka yani?" "Hayır iciyorsan söyle baba-oğul konusuyoruz burda.." (klasik ajitasyon neymis baba-oğul kutsal ruhu unuttun daaad!) neyse.. "Yahu yok baba ne sigarası ya ask olsun yani gercekten kırıldım" "İciyorsan söyle baskasından duymayayım bari.." "Of yok dedim iste ama icersem söz söylerim muaaaaah!"
Bir an söyleyiveresim gelmedi değil Neyse Depardiéu sus!
Kafam hala karısık Hobit ile n'apcam bilmiyorum?
Hobit sen bir fikir ver bari cicim hahaha :)))
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder