3 Aralık 2010 Cuma

Who am I? That's a secret. I've never tell. U know u love me, xoxo

Neseliyim, mutluyum, huzur doluyum.. Neden mi? Cünkü;
Vizeleri yedim!
Vizeleri terkettim!
Vizeleri aldattım!
Vizeler kayboldu!
Vizeler ile tartıstık.. blah blah
Vizeler Bitti!
Evet sonunda muradıma erdim. Son vizede de müthis sallama tekniğimi kullanarak noktayı koydum. :)
İnsanın üzerinden büyük bir yük kalkıyor yahu gercekten..
Gerci %90'ı gayet iyi gecti ama sonunda sapa oturmaktan fena tırsmıyor değilim.
Neyse.. Yine garip bir "tutku" fazlalığı yasıyorum. Böyle herkese farklı bakıyorum falan. Dönem dönem oluyor canım sapık değilim yani. :) Her insana oluyor, hic değilse yanımdaki insanlara da oluyor yalnız değilim.
2 dakika gördüğüm biriyle direktman hayal dünyasında zevk-i safa ederken yahut mes'ud icinde yasarken görüyorum. Sonra kendime gelip oha Depardiéu! kendine gel aslanım ucma ucma yavas.. diyorum yoksa var ya ohooooo isin sonu nereye gider bilemiyorum. Ha bir de tutuluyorum bakıyorum bakıyorum bakıyorum en sonunda cıkıcak biri bir seyi kafama indirecek falan haha :))
Bu gün n'aptım? O ile bulustuk erkek erkeğe dertlestik. Cidden erkeğin dedikoducusu daha fazla oluyormus bunu anladım cidden bu gün konusmadığımız konu, konusmadığım sahıs kalmadı. Ama güzeldi kendimi anlatabilmek güzel geldi burdan O'cuğuma kucak dolu sevgilerimi gönderiyorum. :)
Yarın da (evet yarın! -.-) ingilizce dersi var. Cumartesi nasıl ders oluyor haaaala anlamıs değilim neredeyse dönem bitti. Sonrasında da sevgili "güzel sanatlar" hocasının zorunlu tutup sınav yerine sayacağı müze gezisine gideceğiz grupca. Cinili Kösk. İcinde ne var acaba diye düsünmeye pek gerek yok yüksek ihtimalle cini desenleri, örnekleri vs vardır. Yarın bol bol fotoğraf cekeceğiz. Burdan da size paylasırım gidilecek görülecek bir yerse de tavsiye ederim. Simdilik bu kadar.
Her gün heyecan dolu bir hayatım olmaması ne kadar kötü değil mi?
Ah az kalsın unutuyordum. Sınıftaki Ezik Tayfası sinirmi bozmaya basladı. O kadar tiksincler ki anlatamam. Kendilerini tövbe hasa ilah zannediyorlar. Aslında bir bokum değiller, olamazlar da. Biraz daha uyuzuma gitmeye baslarlarsa yapabileceklerimden ben sorumlu olmayacağım.
He bir de artık moda oldu ya her okulun bir dedikodu sayfası var. Bende Gossip @İstanbulÜniversitesi gibi bir sey acacağım hahaha :)) twitterdan bir sey paylastım zaten. Kimiliğimi de ortaya koyarak yaparım hacı. Cekinmem. İnsanların gerceklerden haberdar olması gerek değil mi? Ee Gossip Girl 'ü bosuna mı izledik o kadar hahahahaha!
Bu arada buda yarın gideceğim Cinili Kösk yarın detaylı bilgi vereceğim..
xoxo.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder