3 Ekim 2010 Pazar

the end .

bitiriyorum, cünkü bitirmediğim sürece sen beni bitiriyorsun
canım günden güne daha cok acıyor, kimselere diyemesem de
icimde bir bosluk var haftalardır inkar edemiyorum baska birseyle doldurmaya da calısmıyorum..
dolduramayacağımı cok iyi biliyorum
ama buna bir son verme zamanı artık, gercekten olmuyor
böyle olmuyor..
zorlayamam kimseyi hicbirsey icin sonucta, alnına silahı dayayamam ya..
elimde olsa bile öyle birseyi yapamam zaten sana
izlenimlerime göre gayet tas kalpli bir insansın denedim ama ne yazık ki hicbir zaman senin gibi olamadım
ki ne kadar olmayı denedim desem de hic icimde istek olmadı..
neyse,
son noktayı koyuyorum ve kendime gittiğim sen'li yoldan ayrı bir yol cizip ordan devam ediyorum
buna mecburum, kendimi bosu bosuna yiyip bitirmem sacmalıktan öte birsey değil cünkü
sen bilme hicbirseyi sakın
bu yazdıklarıma hicbir zaman aldırma
yatağınla kiminle uyuyorsan rahat uyu
tatlı tatlı rüyalar gör kiminle isen
uyandığında ilk ona bak
ona "günaydın" de
ona değsin dudakların
o hissetsin o sıcaklığını
sen devam et..
hic bilme benim yasadıklarımı,
sana hissettiklerimi bilme, anlama..
sorun değil, gercekten :)
gidiyorum kendi yoluma, istemeyerek te olsa buraya kadar sevgilim
onca yıllık hayatımda cekmediğim kadar acı cektim
sustum, göstermedim
sen eğlen, gününü gün et
bu sefer zahmet edip te kalkma yerinden, yolu biliyorum.. kendim giderim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder