25 Eylül 2010 Cumartesi

sarhos değilim sadece, sadece.. neyse

ictim ama az ictim
ağlamama yetti.. seni düsündüğüm an gözyaslarımın akıp gitmesine yetti
gözümün önüne geldi siman
yine basa sardım resmen 
her saniyeyi birer birer.. yanına geldim, gittim resmen 
kokunu icime cektim bi anlık
tenin tenime değdi yine..
gözlerine baktım parlıyolardı
inci gibi dökülürken buldum gözyaslarımı
sen akıyodun gözlerimden
gözlerim sana ağlıyolardı
güldüm kendime.. sen gülüyodun icimde
acaba gülümsüyo muydun?
halime mi gülüyodun?
konusuyoruz suanda..
anladın gibime geliyo, belli etmiyosun
"bu isler bana sacma geliyo" derken bana mı diyosun yoksa? :)
biraz sinirlendin gibi geldi?
bana mı kızdın?
haklısın, kızılmıycak bi halde miyim ki
anladım yaptığım sadece paranoya
bende sana asık değilim sadece ve sadece tutkuya hakim olamıyorum
evet evet asık değilim
böylesi daha iyi değil mi zaten
yada sakinlestirinin kafasını mı yasıyorum dersin
artık adım kadar eminim her zaman dediğim gibi "ulas asık olamaz" sana da olmadım olamazdım
kendimi tanıyorum
ama seviyorum seni, hislerim hala aynı, yanımda olman huzur veriyo
sesin, gülüsün, mimiklerin, siman herseyin yetiyo bana
ama asık değilim gözün aydın :)
sarhos değilim, sadece sadece seviyorum seni
insan insanı sever cok sever ya iste öyle hani..
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder