22 Eylül 2010 Çarşamba

Ask bu gece bu sehri de terketsin!

kendimi kötü hissediyorum.. hic olmadığım kadar kirli ve iğrenc
eskiden kendime değer verirdim ben
ben beni severdim, kimsenin sevmesine gerek duymadan
ben bana güvenirdim, onca bosa cıkmıs güveni yok sayarak
ben bana destek olurdum, olmayanlara inat
benim bana hep ihtiyacım vardı..
ama en cok ihtiyacım olduğu zaman ben yokum
oyuncağı elinden alınan kücük bir cocuğun küsmesi edasıyla sırtımı dönmüsüm kendime
sevinme öyle hemen yani
beni bi tek sen değil, bende terkettim
sessiz bi sekilde..
aynı senin gibi..
sorgusuz sualsiz sadece arkamı dönüp gittim
kapıyı bile carpmadım gittim
tek bi esyamı bile almadım gittim
eskiye dair yanıma tek bisey almadan gittim
ve sanırım bi daha dönmemek üzere gittim..
seni özlüyorum evet inkar edemem
ama üzgünüm kendime daha fazla haksızlık yapamam
evet iyi düsündüm!
senin icin kendi canımı acıtamam..
bunları diyorum fakat gercekten yapabilir miyim bilmiyorum
ben beni cok özledim
kendi kendime gülmeyi cok özledim
o gece yanından ayrılana dek ben gülümserdim
gülüslerim nerde benim?
sevisirken ruhumu esir mi aldın ne yaptın?
carpık bir gülümseyis geldi yüzüme
acaba tekrar sevissek ruhumu geri alabilir miyim senden? :)
yavaas yavas akıp gidiyosun damarlarımdaki alkol ile birlikte
kendim icin senden vazgeciyorum
beni geri kazanmak icin senden vazgeciyorum
ben bana geri döndüğümde cok sağlam döncem biliyorum
ve sana bi tavsiye hayatım
sıcağa alıs bu sıralar
ne de olsa Tanrı seni cehenneme yollayacak
bu dünyada bir canavar yarattığın icin
Adrian kulaklarımda uğulduyo bu sırada Ask Bu Gece Sehri Terketti.. diye
ask bir gece bu sehri de terketsin
geri döncem, bekleyin
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder