19 Eylül 2010 Pazar

6 saat, 360 dakika..

6 saatlik bir asktı yasanılan, o kücük sirin kapıdan masumca girip gece yarısı sehvetli bir öpücükle cıkana kadardı..
konusurken iki kez düsünülerek baslandı muhabbet, sonrasında sesler iyice kesildi sadece tenler konustu..
utangaclık vardı ilk, yerini sadece arzuya bıraktı..
masum oyunlarla merhaba dedik tutkuya, is masumluktan cıktı hücrelerimiz konustu adeta..
"asık olmamam icin tek bir neden söyle?" diyecektim, demedim, diyemedim
ama oldum! ayrılmak dahi istemedim dibinden! koynundan cıkmak istemedim!
yasak asktı bizimki, kimseciklerin görmemesi gereken.. duyulmaması gereken.. hani o filmlerdeki gibiydi
ama bu sefer gercekti, dokundum, öptüm, hissettim evet gercekti
taa ki o kapıdan üstünü toparlayıp gec kalan bir sürtük gibi cıkarken verdiği* o buseyle ve büyülenmis bir halde cıktığım an bitti senaryo..
el sallaman, ardımdan bakman bile filmin devamının gelmeyeceğinin habercisiydi..
ki gelmedi
reyting rekorları kırmıstı oysa bizimkisi..
ama sen umut vaadeden bir filmi kestin, film seridini koparttın resmen..
geriye ne mi kaldı?
bas rolü kapmayı basaramayan ben..
"aptal" gibi asık olan ben..
ve basrol partnerini elinin tersiyle itip ses seda etmeden uzaklasan, kaprisli aktör sen..
ah bu arada yarıda kestiğin o film hala konusuluyor..
"Fransız Sevismesi"
yönetmen: sen
yapımcı: sen
hersey sen..
benim senaryom: ask
seninkisi ise: zevk!
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder