11 Ocak 2011 Salı

Sevgilim bu sana son mektubum, oku ve götüne sok.

"Ask bana sacma geliyor." dedikten sonra seni biriyle iliskide görmek, hayatımı sikip bıraktıktan sonra birden cekip gitmenden daha koydu be sevgilim aslında. -Depardiéu.


O ilk anı hatırlıyorum evet evet cidden hatırlıyorum. Telefondan facebook'uma göz atıyordum.
Anasayfadan assağıda doğru sacma sacma paylasımları gecerken tam gözüme bir sey takıldı.
Adını gördüm. Evet tüm yazılar aynı boyuttaydı ama senin adın adeta devasa bir boyuttaymıscasına gözüme battı. Seninle ilgili hic bir seyi takmıyordum artık oysa.
Ama merak ettim.. Devam ettim nedir bu diye..
In a relationship. 
Telefonun ekranını büyüttüm, yakınlastım, defalarca baktım. Evet bu sendin ve yine evet senin iliski icerisinde olduğunu belirtiyordu bu lanet haber.
Sen?
Senin?
Üzüldüm mü peki? Hayır. Sadece cok koydu. Gitmenden daha cok koydu.
Ve hatta beğendim de. Belki "cekemiyor" diye düsünmüs olabilirsin ama yo! Emin ol gram umrumda değilsin. Yolda karsılassak görmezden geleceğim birisin artık. Yahut bakıp kafamı cevireceğim biri.. O kadar düstün be tatlım ee hayat bu.. Kimse yerinde saymıyor. Ya ilerlersin ya da gerilersin. Sen, sen hızını alamayıp birden ilerledin ama maalesef.. Bir ağaca tosladın. O ağacı gecene kadar acı cektim.. Sonra bir baktım o ağacın yanından geciyorum. Sen ordasın ve ölüsün.. Ve bu benim cidden umrumda değil. Seni böyle gectim.
Hani senin beni o evden cıktığım anda gectiğin gibi. Zor oldu ama gectim.
Mutluluklar sevgilim.
Mutluluktan gebermen dileğiyle.
Öptüm, bye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder