11 Ocak 2011 Salı

Ps: I f*ck u.

Hıı Depardiéu asık.
Hıı yeni bir iliski.
Hıı ucusan bir kalp.
Ya sonra?
Bok yiyip assağı oturan bir Depardiéu!
Evet o büyük ask dediğim, asık oldum dediğim, zırvalayıp durduğum ask 4 gün mü 5 mü ne sürdü. Allahım bildiğin depresyona bağladım hemde öyle böyle değil. Yani ne desem, nasıl anlatsam bilmiyorum ama cidden ben yani ben kalabalığın arasında kulağımda bir sarkı ağlayarak yürüdüm, ben! Asla yapmam ki evde bile zor ağlayabilen biriydim uzun zamandır. Rezil olmusum, insanlar bakmıs gram umursamadım, sadece ağladım hemde hıckıra hıckıra.. Bir sey değisti mi? Tabii ki de, HAYIR! Sağlık olsun, cana gelen mala gelsin diyorum ha-ha!
Ee ben bu durum üzerine bos durur muyum? Asla. Vallahi kasarlık kanımda varmıs bunun cidden farkına vardım. Varmakla kalmadım üstelik. Ama.. Neyse.
Abi bariz izleniyorum bu beni uyuz ediyor her istediğimi yazamıyorum ya uyuz oluyorum oysa ne sövesim neler anlatasım var bir ben bilirim yani. Ama yook terbiyemi takınıyorum ben. (aslında baska sebepler de var hani terbiyeyi kim takar ki?)
Acayip sekilde Türkce Pop müziğe bağlamıstım. Demet'ten girip, Sertab'tan cıkıyodum. Serdar mı dersin, Gülben mi, Hülya mı ohoo neler neler vallahi. Atlattım sükür ki o evreleri su an gayet kendi tarzımda müzikler dinliyorum, oh.
Bu gece C ile fallastık. Fena fal bakıyoruz biz yuaaa..
Öyle seyler dedi ki icim bir garip oldu teee ilk blog yazılarımı yazdığım apti hakkında hemde.Alakası yok o tam bir gerizekalı, o tam bir aptal, mal, dünyanın en kötü sıfatlarının bir beden üzerinde toplanmıs hali o.
Ama yine de falımda cıkması ne bileyim garip iste. Ama o salak!
Öyle iste uzun zamandır yazmıyordum bir yazayım dedim.
Finaller de basladı.
Hafta sonu yine Bursa yolcusuyum (bu sefer dımdızlak gidersem ebemi fiksinler abi!)
Ben gidip bir Cem Adrian'a bağlayayım en iyisi..

Özledim..
Özledim..
Saclarımda oysa hala ellerin.
der ve defolur giderim, sevgiler.
xoxo.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder