13 Şubat 2011 Pazar

Yazdıklarımı sevmek zorunda değilsiniz. Olay sadece, benim onu seviyor olmam, öyle iste.

Bana yıllar gibi gelen o 10 günün ardından sonunda O'na kavustum, evet.
Gerci ben bir "ayı"yı sevdiğimden öyle akıllarda uyanan bir karsılasma da olmadı tabii ki.
Kosup sıkı sıkı sarılmayı gectim hatta sarılma bile olmadı.
Olsun ben onu böyle de seviyorum :)
Hediyemi verdim, pelus kalpli bir kutunun icinde ellerimle sadece ona yaptığım kurabiyecikler :)
Tabii ki o böyle bir sunum beklemiyordu. Ona göre kurabiyeler herhangi bir kap icerisinde falan olurdu herhalde.
Merhaba ben Depardiéu.
En en güzelini ve incesini düsünürüm her zaman :)
E doğal olarak sasırdı ama sevdi önemli olan da buydu benim icin. Suratındaki o sasırmıs ifadeyi cok sevdim.


Huzur baskentim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder